ترجمه مقاله نقش مدیریت دانش مشتری (CKM) در بهبود رابطه سازمان - مشتری

17 شهریور 1397 | 14:30

ترجمه مقاله نقش مدیریت دانش مشتری (CKM) در بهبود رابطه سازمان - مشتری
عنوان فارسی مقاله: نقش مدیریت دانش مشتری (CKM) در بهبود رابطه سازمان - مشتری
عنوان انگلیسی مقاله: The Role of Customer Knowledge Management (CKM) in Improving Organization-Customer Relationship
مجله/کنفرانس: Middle East Journal of Scientific Research
رشته های تحصیلی مرتبط: مدیریت
گرایش های تحصیلی مرتبط: مدیریت دانش، مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی، بازاریابی
کلمات کلیدی فارسی: مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت دانش مشتری
کلمات کلیدی انگلیسی: Knowledge Management; Customer Relationship Management; Customer Knowledge Management
نوع نگارش مقاله: article
DOI: 10.5829/idosi.mejsr.2013.13.6.2533
ناشر: International Digital Organization for Scientific Information
نوع ارائه مقاله: ژورنالی
نوع مقاله: ISI
سال انتشار مقاله: 2013
شناسه ISSN: 1990-9233
فرمت مقاله انگلیسی: PDF
فرمت ترجمه فارسی: WORD
تعداد صفحات مقاله انگلیسی: 8
تعداد صفحات ترجمه فارسی: 13
کد محصول: EM9259
فهرست انگلیسی مطالب
Abstract

INTRODUCTION

Customer Relationship Management

Knowledge Management

Knowledge Management in Business

Integrating CRM and Knowledge Management

Conceptual Framework of CKM

Barriers of Integrating CRM and KM

Research Methodology

Data Analysis and Discussion

CONCLUSIONS

REFERENCES
ترجمه فارسی فهرست مطالب
چکیده

مقدمه

مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت دانش

مدیریت دانش در کسب و کار

تلفیق CRM و مدیریت دانش

چارچوب مفهومی CKM

موانع تلفیق CRM و KM

روش تحقیق

تحلیل داده ها و بحث و بررسی

نتیجه‌گیری

منابع
نمونه متن انگلیسی مقاله
Abstract

The customer’s value has become apparent for the leading companies in today’s competitive environment. Therefore they are constantly trying to improve their relationship with customers via their customer relationship management systems. Knowledge management (KM) can also help to improve the quality of the information obtained by customer relationship management (CRM). However, in order to be more effective, KM should be provided with a steady and ongoing process of gathering information from outer sources in cooperation with the CRM system. In this study, a customer knowledge management (CKM) model has been proposed for the integration of CRM and KM in four stages. In addition, a survey has been conducted to identify the barriers of the design and implementation of CKM. Research sample included Managers of 22 manufacturers in Isfahan and the questionnaire consists of 29 multiple-choice questions. Findings imply that inadequate supporting budgets, lack of senior management commitment to CKM and poor communication are the barriers to the design and implementation of CKM.
نمونه متن فارسی مقاله
چکیده

ارزش مشتری برای شرکت های پیشرو در محیط رقابتی امروزی آشکار شده است. بنابراین آن‌ها دائما در تلاش هستند تا روابط خود با مشتریان را از طریق سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری بهبود ببخشند. مدیریت دانش (KM) همچنین می‌تواند به بهبود کیفیت اطلاعات به دست آمده توسط مدیریت ارتباط با مشتری کمک نماید (CRM). با این حال، به منظور موثرتر واقع شدن، KM باید توسط فرآیند ثابت و مداوم گردآوری اطلاعات از منابع خارجی در همکاری با سیستم CRM فراهم گردد. این مطالعه، مدل مدیریت دانش مشتری (CKM) برای ادغام CRM و KM در چهار مرحله مطرح شده است. علاوه براین، یک بررسی جهت شناسایی موانع موجود در طراحی و پیاده سازی CKM صورت گرفته است. نمونه تحقیق شامل تولیدکنندگان 22 کارخانه در اصفهان بوده و پرسش نامه متشکل از 29 سوال چند گزینه ای می باشد. یافته ها نشان می دهند که بودجه‌های حمایتی ناکافی، کمبود تعهد مدیریت ارشد به CKM و ارتباطات ضعیف موانع موجود در طراحی و پیاده سازی CKM هستند.
  • اشتراک گذاری در

دیدگاه خود را بنویسید:

تاکنون دیدگاهی برای این نوشته ارسال نشده است

جستجوی پیشرفته مشاهده خریدهای قبلی