ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری آینده نگر برای اثر بخشی بازاریابی سیاسی

28 مرداد 1397 | 17:47

ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری آینده نگر برای اثر بخشی بازاریابی سیاسی
عنوان فارسی مقاله: رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری آینده نگر برای اثر بخشی بازاریابی سیاسی
عنوان انگلیسی مقاله: Social media as an upcoming tool for political marketing effectiveness
مجله/کنفرانس: Asia Pacific Management Review
رشته های تحصیلی مرتبط: مدیریت - علوم سیاسی - فناوری اطلاعات
گرایش های تحصیلی مرتبط: بازاریابی، اینترنت و شبکه های گسترده
کلمات کلیدی فارسی: اخبار رسانه های اجتماعی، کمپین انتخاباتی، سیاستمداران هندی، توییتر
کلمات کلیدی انگلیسی: Social media buzz; Election campaign; Indian politics; Twitter
نوع نگارش مقاله: پژوهشی - research
نمایه: Scopus - Master journal
DOI: doi.org/10.1016/j.apmrv.2016.10.007
ناشر: الزویر - Elsevier
نوع ارائه مقاله: ژورنالی
نوع مقاله: ISI
سال انتشار مقاله: 2017
شاخص H_index: 9
SJR: 0.231
شناسه ISSN: 10293132
فرمت مقاله انگلیسی: PDF
فرمت ترجمه فارسی: Word
تعداد صفحات مقاله انگلیسی: 6
تعداد صفحات ترجمه فارسی: 12
کد محصول: EM384
فهرست انگلیسی مطالب
abstract

Introduction

Theoretical background

Literature review

Research methodology

Analysis and interpretation

Discussion and conclusion

References
ترجمه فارسی فهرست مطالب
چکیده

معرفی

پیش زمینه نظری

مرور مطالعاتی

روش شناسی تحقیق

تفسیر و تجزیه و تحلیل

بحث و نتیجه گیری

رفرنس ها
نمونه متن انگلیسی مقاله
Abstract

In the present era of electronic revolution when the social media has become the means and end of all communication, democracies are wondering if social media can be a valid indicator to predict elections outcome. With the increase in popularity and growth in the use of social media, the present study aims at examining whether the use of social media (Twitter) had an effect on the 2014 General elections outcome. For this research, a total of 8,877,275 social media buzz for 100 days from January 01, 2014 to April 09, 2014 of 12 Indian political parties has been considered. The result indicates that social media buzz has a positive and significant impact on the outcome of General elections 2014.
نمونه متن فارسی مقاله
چکیده

در انقلاب الکترونیکی عصر معاصر زمانی که رسانه های اجتماعی به ابزار ارتباطی تبدیل شده اند، دموکراسی ها در حیرت هستند که چگونه رسانه های اجتماعی می توانند یک شاخص معتبر برای پیش بینی نتایج انتخابات باشند. با افزایش جمعیت و رشد استفاده از رسانه های اجتماعی، این مطالعه بر آن شد تا تاثیر استفاده از رسانه اجتماعی (توییتر) بر نتایج انتخابات سراسری هند در سال 2014 را ارزیابی کند. در این تحقیقات، به طور کل 887725 اخبار رسانه های اجتماعی در عرض 100 روز از تاریخ 1 ژانویه سال 2014 تا 9 آوریل سال 2014 از 12 حزب سیاسی هندی در توییتر منتشر شد. نتایج نشان داد که اخبار رسانه های اجتماعی تاثیر مثبت و قابل ملاحضه ای بر نتیجه انتخابات سراسری سال 2014 دارد.
  • اشتراک گذاری در

دیدگاه خود را بنویسید:

تاکنون دیدگاهی برای این نوشته ارسال نشده است

جستجوی پیشرفته مشاهده خریدهای قبلی